Felanmälan
Lägenhet & fastighet
Fel i din lägenhet (t.ex. vattenläcka, stopp i avlopp) och i föreningens fastighet (trasig lampa, dörr som inte går i lås) anmäls till föreningens tekniska förvaltare Delagott. De noterar din anmälan och skickar lämplig resurs för att åtgärda felet.
Via telefon:
08-55 11 05 00
Via webbtjänst
http://delagott.se/kundservice/felanmalan/
OBS! Du som boende kommer debiteras för fel i din lägenhet som du själv orsakat.
Fler nummer hittar du i bopärmen (länk)
Övrigt
Sopsug
Om du märker att det är stopp i någon av föreningens sopsugar kontaktar du Envac på nummer 010-265 00 00.
OBS! Lämna din soppåse i en fungerande sopsug. Ställ inte soppåsen på marken.
Tvättmaskin & torktummlare
Om något fel uppstår på din tvättmaskin/torktumlare kontaktar du Siemens direkt på nummer 0771-19 55 00.
Skadedjur
Misstänker du att din lägenhet eller föreningens fastighet råkat ut för skadedjur kontaktar du Anticimex på nummer
08-19 00 30 och anger vårt försäkringsbolag, Gjensidige försäkring.